#1

UMNO MENYOKONG REGIM HARAM ISRAEL

>> Rabu, April 14, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU (UMNO) KE 48

UMNO MENYOKONG REGIM HARAM ISRAEL
YAHUDI YANG DILAKNAT ALLAH

DOA MEMOHON TAUFIQ DARI ALLAH

"Wahai Allah, Engkaulah yang menguasai hati manusia, kami hanya membuat seruan.  Engkau bukakanlah hati pemimpin UMNO, penyokong UMNO, ahli UMNO, veteran UMNO, Ustaz/ustazah UMNO supaya menyokong perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS dan mereka melihat bahawa UMNO adalah mungkar.  Wahai Zat Yang Maha Berkuasa perkenankanlah permohonan hambamu ini. AMIN


FIRMAN ALLAH DALAM SURAH AL IMRAN AYAT 100



Wahai orang-orang yang beriman! Jika kamu taat akan sesuatu puak dari orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang diberikan Kitab itu, nescaya mereka akan mengembalikan kamu menjadi orang-orang kafir sesudah kamu beriman. 
Chinese
信道的人們啊!如果你們順從曾受天經的一部分人,那末,他們將使你們在信道之 後變成不信道的人。 
Tamil
நம்பிக்கை கொண்டோரே! வேதத்தையுடையோரில் ஒரு பிரிவாரை நீங்கள் பின்பற்றினால், அவர்கள் உங்களை, நீங்கள் ஈமான் கொண்டபின், காஃபிர்களாக திருப்பி விடுவார்கள்.
 (3:100)


     Daripada ayat ini jelas larangan Allah terhadap orang beriman yang mengambil ahli kitab sebagai pembimbing atau penasihat kerana kecenderungan ahlu kitab (yahudi dan nasrani) adalah untuk mengembalikan orang beriman kepada kekufuran.  Ahlul Kitab dalam sebutan Al-Qur'an adalah khusus iaitu kepada golongan yahudi dan nasrani.  Dua golongan ini adalah golongan yang dimurkai Allah.

     Dua golongan ini setiap waktu dilaknat oleh orang yang beriman melalui bacaan surah Al-Fatihah.  Dihujung surah Al-Fatihah Allah Taala mengutuk kedua golongan ini dengan perkataan al-maghdub - yang dimurkai (bangsa yahudi) dan ad-dhooluun - yang sesat (nasrani)



Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam) itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu. 
Chinese
猶太教徒和基督教徒絕不喜歡你,直到你順從他們的宗教。你說:「真主的指導, 確是指導。」在知識降臨你之後,如果你順從他們的私欲,那末,你絕無任何保護者或援助者,以反抗真主。 
Tamil
(நபியே!) யூதர்களும், கிறிஸ்தவர்களும் அவர்கள் வழியை நீர் பின்பற்றாதவரையில் உம்மைப்பற்றி திருப்தியடைய மாட்டார்கள். (ஆகவே, அவர்களை நோக்கி;) "நிச்சயமாக அல்லாஹ்வின் வழி-(இஸ்லாம்) அதுவே நேர்வழி" என்று சொல்லும்;. அன்றி ஞானம் உம்மை வந்தடைந்த பின்னரும் அவர்களுடைய இச்சைகளைப் பின்பற்றுவீரேயானால், அல்லாஹ்விடமிருந்து உம்மைக் காப்பாற்றுபவனும், உமக்கு உதவி செய்பவனும் இல்லை.
 (2:120)


    Dalam surah Al-Baqarah ayat 120 Allah Taala juga membimbing orang beriman supaya tidak menjadikan orang yahudi dan nasrani sebagai teman.  Ini kerana dua bangsa ini adalah bangsa pengkhianat, tidak jujur, dan mungkir janji, sombong, bongkak dan takabur.

    Sekarang UMNO-BN mengambil yahudi sebagai penasihat melalui perjanjian bersama dengan APCO worldwide.  Yahudi yang dimurkai Allah diambil oleh UMNO-BN.  Kerajaan UMNO-BN melalui perbahasan di Parlimen membayar RM28.7 juta.  Tidak cukup dengan itu PDRM bahagian keselamatan negara tururt juga dikuasai oleh syarikat yahudi melalui syarikat Asiasoft.  Yahudi ini diberikan projek hampir RM 1,000 juta untuk projek PDRM di Sungkai.  Kedua-dua syarikat ini

1)  berpangkalan di Tel Aviv
2)  Ceo syarikat ini adalah datang dari perisikan regim Israel
3) Ceo syarikat ini adalah bekas duta kerajaan regim haram yahudi 

     UMNO-BN membantu yahudi yang kejam dan zalim.  Yahudi dalam kerajaan haram Israel 

1)   membunuh umat Islam Palestin
2)   merampas tanah milik orang Islam di Palestin
3)   mengepung Gaza
4)   menghalau keluar umat Islam dari tanah air mereka
5)   melakukan sekatan ekonomi kepada umat Islam Palestin
6)   memenjara umat Islam Palestin yang tidak berdosa

     Inilah yang dibantu oleh UMNO-BN.  Pembunuh umat Islam Palestin, Wahai Pemuda UMNO siapakah agen Yahudi?  Wahai orang UMNO anda bersekongkol dengan Yahudi.  Mengundi calon BN bermakna anda terus membantu Yahudi membunuh umat Islam Palestin.

    Wahai ahli UMNO apakah anda sanggup membunuh umat Islam Palestin.  Tentu anda tidak sanggup.  Bertindaklah.  Tinggalkan UMNO-BN yang sudah sebati dengan kejahatan Yahudi.  Itu sebab beberapa tindakan UMNO yang sudah semakin jahat seperti Yahudi.  Yahudi mengharamkan perkara yang dihalalkan Allah dan menghalalkan perkara yang diharamkan Allah.  Antaranya ialah
1)    Rasuah diharamkan Islam, UMNO kata halal
2)    Dedah aurat diharamkan Islam, isteri PM tak bertudung, tak bertudung di halalkan UMNO
3)    Menolak hukum Allah adalah haram, UMNO kata halal, boleh buat hukum manusia

Katakan SELAMAT TINGGAL UMNO - PARTI YANG DINASIHAT YAHUDI,

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP