#1

UMNO MENAJA KEJAHATAN SYIRIK - APCO PENAJA SYIRIK

>> Sabtu, April 24, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU

FAHAM KETUANAN MELAYU (UMNO) KE 58

PERINGATAN PARA PENGUNDI DI P094 HULU SELANGOR
JANGAN UNDI CALON BN, 
BN MENGEKALKAN KEMUNGKARAN MENENTANG HUKUM ALLAH, 
BN ZALIM TERHADAP RAKYAT PERAK DENGAN RAMPASAN KUASA, 
BN ZALIM TERHADAP RAKYAT KELANTAN DENGAN TIDAK MEMBERI ROYALTI KEPADA KERAJAAN KELANTAN
TOLAK BN, JANGAN BERI UNDI PADA CALON BN

DOA MEMOHON TAUFIQ DARI ALLAH

"Wahai Allah, Engkaulah yang menguasai hati manusia, kami hanya membuat seruan.  Engkau bukakanlah hati pemimpin UMNO, penyokong UMNO, ahli UMNO, veteran UMNO, Ustaz/ustazah UMNO supaya menyokong perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS dan mereka melihat bahawa UMNO adalah mungkar.  Wahai Zat Yang Maha Berkuasa perkenankanlah permohonan hambamu ini. AMIN

UMNO PENGAMAL TENUNGAN NASIB YANG DILARANG OLEH ISLAM


FIRMAN ALLAH TAALA DALAM SURAH MAIDAH AYAT 90



Wahai orang-orang yang beriman! Bahawa sesungguhnya arak, dan judi, dan pemujaan berhala, dan mengundi nasib dengan batang-batang anak panah, adalah (semuanya) kotor (keji) dari perbuatan Syaitan. Oleh itu hendaklah kamu menjauhinya supaya kamu berjaya. 
Chinese
信道的人們啊!飲酒、賭博、拜像、求簽,只是一種穢行,只是惡魔的行為,故當 遠離,以便你們成功。 
Tamil
ஈமான் கொண்டோரே! மதுபானமும், சூதாட்டமும், கற்சிலைகளை வழிபடுதலும், அம்புகள் எறிந்து குறி கேட்பதும், ஷைத்தானின் அருவருக்கத்தக்க செயல்களிலுள்ளவையாகும். ஆகவே நீங்கள் இவற்றைத் தவிர்த்துக் கொள்ளுங்கள் - அதனால் நீங்கள் வெற்றியடைவீர்கள்.
(5:90)

     Perkara yang ke-4 yang dilarang dalam ayat yang sama itu ialah menyembah berhala atau mensyirikkan Allah dalam bentuk penyembahan.  UMNO memang mensyirikkan Allah.  UMNO menyekutukan Allah dalam bab hukum Allah,  menyekutukan Allah dalam sistem kehidupan. Pokoknya UMNO adalah berasaskan kesyirikan.
     APCO juga adalah berasaskan kesyirikan.  APCO musyrik.  Kesyirikan dalam APCO adalah jelas.  Mereka adalah yahudi yang menjadi musuh kepada Islam.Sampai ke hari ini Yahudi tidak pernah mengiktiraf kerasulan Nabi Muhammad saw.

     Secara mudah 

     UMNO (asas syirik) lawan PAS (asas Islam)

    APCO (asas syirik) lawan Islam (Al-Qur'an dan Sunnah)

     UMNO dan APCO memiliki asas yang sama iaitu kesyirikan kepada Allah. Maka patutlah kerajaan UMNO-BN mempunyai kesesuaian dengan APCO.  APCO dibayar dengan wang rakyat sebanyak RM77 juta menasihati UMNO agar lawan PAS yang berasaskan Islam.

     Tindakan yang jelas sehingga kini
1)  pergaulan bebas lelaki dan perempuan tanpa had  (protokol yahudi)
2) kelahiran anak luar nikah yang banyak  (protokol yahudi)
3) hiburan yang semakin banyak dan tidak terkawal (protokol yahudi)
4) semua agama adalah sama (pluralism - protokol yahudi).  Kerajaan lantik Koh Tsu Koon sebagai menteri penyelaras agama.    Apalah agaknya yang boleh dilakukan oleh Tsu Koon.

     Wahai orang UMNO fikirkanlah.  Parti UMNO yang kamu sertai itu adalah berasas syirik.  Katakan Sayonara UMNO dan TINGGALKAN UMNO.

Jangan beri undi pada calon BN kerana

1)     UMNO-BN menentang hukum Allah
2)    UMNO-BN rampas kuasa di Perak.  UMNO-BN melakukan kezaliman kepada rakyat Perak
3)    UMNO-BN rampas duit royalti minyak Kelantan.  UMNO-BN melakukan kezaliman kepada rakyat Kelantan
4)    UMNO-BN dalang dalam rampasan ahli parlimen yang bertukar dari PKR ke Bebas
5)UMNO ambil Yahudi sebagai penasihat

oleh itu tolak UMNO-BN, tolak 

UMNO-BN, Tolak UMNO-BN

4 komen:

Tanpa Nama,  24 April 2010 pada 11:02 PG  

ya....mmg tidak syak lagi beliau sudah buta hati...tenung pemimpin sendiri dulu tu ustaz...jangan sedap2 nak kata pemimpin orang lain...UMNO syirik ke ustaz? kami masih lagi berpegang teguh dengan rukun islam dan rukun iman yang ada...BTW ustaz, saya ada juga rakan-rakan PAS yang perangai jauh lebih teruk daripada ahli UMNO sendiri.. =P oh ya...lupa ahli PAS x pe, buatlah maksiat banyak mana pun..nik aziz dah janjikan syurga untuk siapa yang sokong PAS. yang sokong UMNO semuanya ke neraka. Solat la camane pun....puasa...sedekah....tunai haji....byr zakat...jauhi maksiat...dah confirm2 ahli UMNO, gi neraka juga la... Apakah nik aziz itu Tuhan yang menentukan segalanya? ahli PAS cetek akal la kalau mengiyakan kata tok guru nik aziz ni...=P PAS 4 all ---> Israel 4 all..apa ni tak ikut yahudi ke?

Tanpa Nama,  24 April 2010 pada 11:15 PG  

nan desu ka sayonara? iie, sayonara dewa arimasen..sayounara..baka!sensei no MUC.

Tanpa Nama,  24 April 2010 pada 11:30 PG  

hai ustab
bila pulak ko penah merasa kebulur tak makan walaupun sehari??cakap ustab???
bila pulak sehari dalam hidup ko merasa tak aman..sentiasa dalam keadaan berperang,sentiasa dikejar musuh nyata...??Cakap ustaaabbb??
bila pulak ibadat ko pernah diganggu dan dihalang umno...hatta nak amik wuduk dihalang..walaupun sekali..pernah ke ustabb???Jawap ustab??
ustab..senang cakap la...kau buktikan dulu kumpulan militan pas kau tu berkebolehan dan mampu memerintah dulu...bukitkan dulu sang ustabbbb...4 negeri dalam pakatan yam seng..kau dah nampak bukti yang militan pas bukanlah pejuang islam...4 negeri tu saksi kerja2 kumpulan militan kau lah ustabbb...bila nak laksana hudud kat 4 negeri tu kalau kau betul2 pejuang islam...???pandai2 pulak kau kata yang lain bukan pejuang islam atau musuh islam..
Jelasnya kaulah penipu yang penuh kecelakaan...Kau penipuuuuuuu...

Tanpa Nama,  24 April 2010 pada 6:13 PTG  

PAS kata nak tubuh negara islam....tp malaysia dah mmg terkenal di mata dunia sebagai negara islam.. hukum hudud?? ustaz....dalam perlembagaan dah tetap bidang kuasa tu atas kerajaan negeri..bukan kerajaan pusat... habis yang kelantan dah berpuluh tahun bawah PAS x pernah laksanakan hukum hudud pun..quran dan sunnah konon...

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP