#1

UMNO - KEBURUKAN AKHLAK KEHANCURAN EKONOMI

>> Jumaat, Julai 02, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU (UMNO) KE 115

UMNO -  KEBURUKAN AKHLAK KEHANURAN EKONOMI

     Penceritaan kisah Nabi Yusuf dan Nabi Muhammad saw dan seluruh Nabi dan Rasul adalah lambang suatu keluhuran.  Diantara Nabi dan Rasul itu ada yang menjadi pemerintah seperti Nabi Yusuf, Nabi Daud, Nabi Sulaiman dan Nabi Muhammad saw.  Mereka adalah pemerintah yang mendapat pengiktirafan daripada Allah Taala.

   Nabi Sulaiman dan Nabi Daud memerintah negara Saba.  Dinyatakan Allah dengan istilah "Negara yang baik dan mendapat keampunan Allah".  Nabi Yusuf memerintah negara Mesir.  Nabi Muhammad saw memerintah Madinah.  Asas pemerintahan mereka adalah akhlak yang mulia.  Ekonomi negara mereka berkembang.

    Ini tidak ada dengan UMNO.  UMNO haprak. Pemimpin UMNO tidak berakhlak.  Pemimpin UMNO bergelumang dengan noda dan dosa.  Itu sebab Malaysia sedang menuju kehancuran.  Tinggalkan UMNO.  Pilihlah perjuangan PAS.

Kami sedang menaiki bas ke LCCT menuju ke Sabah.

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP