#1

UMNO JADI KUDA TUNGGANGAN MCA

>> Khamis, Julai 22, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU (UMNO) 132

UMNO BERI TANAH PADA SEKOLAH CINA UNTUK
PIKAT UNDI CINA  DAN ABAIKAN  SAR

     UMNO dengan jelas terus BERUSAHA untuk memikat undi Cina dalam PRU 13 dengan terus memberi tanah seluas 1,012 hektar untuk diusahakan oleh Sekolah Cina SUWA.  UMNO terus melakukan apa sahaja untuk memikat undi Cina dalam PRU 13 akan datang.

     Siapa tunggang siapa sekarang?  UMNO DITUNGGANGI MCA.  
 Sekolah SUWA cina dapat 1,012 hektar tanah untuk dimajukan dengan tanaman kelapa sawit.  Dulu zaman Pakatan Rakyat nak beri tanah pada sekolah yang sama,  UMNO kata PAS tunggangan DAP.  Sekarang bila UMNO buat macam PR buat dahulu maka UMNO adalah tunggagan MCA.  PRU 13 dah dekat kerana UMNO siang malam mencuba untuk memikat undi orang cina.

     SAR macamana?  Tanah mana yang diberikan kepada Sekolah Agama Rakyat oleh UMNO?  Jangan harap.  Ini sebab orang Melayu adalah fix deposit undi untuk UMNO.  UMNO bagi atau tidak pada SAR, UMNO tahu bahawa melayu kampung dan Felda akan terus sokong UMNO.  Inilah politik murahan orang Melayu.  Undi Melayu terus dimanopulasi oleh pemimpin UMNO untuk kepentingan UMNO.  

     INI kerja jahat UMNO.  Hancur UMNO.  Wahai orang melayu tinggalkan UMNO.  Berilah harga yang tinggi undi anda untuk membuat pembelaan terhadap bangsa anda sendiri.

1 komen:

Unknown 25 Julai 2010 pada 6:23 PTG  

53 tahun MERDEKA tapi sekolah tahfiz masih daif.53 tahun MERDEKA sekolah tahfiz masih pondok.53 tahun MERDEKA mengapa tidak bina sekolah tahfiz seperti MRSM.53 tahun MERDEKA mengapa ULAMAK tidak ade dalam parlimen untuk buat keputusan.aku hanyalah rakyat awam bersuara kepada pemimpin.Jika kamu kata sudah ade S.M.A.P UIA KUIM KUIS dan jurusan agama dalam universiti,tapi mengapa murid tahfiz merantau ke Indonesia dan negara Arab untuk melengkapkan jurusan tahfiz mereka?mengapa sijil tahfiz tidak di nobatkan seperti sijil2 yang lain.fikirkanlah.

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP