#1

UMNO AMAL KESYIRIKAN DALAM BANYAK PERKARA

>> Ahad, September 05, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
KETUANAN MELAYU KE 163

UMNO AMAL KESYIRIKAN DALAM BANYAK HAL

    UMNO adalah parti Melayu yang berasaskan kepada pemikiran manusia.  UMNO tidak meletakkan agama sebagai teras dalam partinya.  Maka banyaklah pemikiran manusia yang diamalkan oleh UMNO. Perkara yang sangat bertentangan dengan agama ialah syirik.  Dosa syirik adalah dosa yang tidak diampunkan Allah.  UMNO terlibat secara langsung dengan perkara ini.

1)     UMNO bersyirik dalam penyembahan.  UMNO menjadikan manusia sebagai Tuhan yang disembah.  Kepada pemimpin UMNO mereka takut menyatakan kebenaran.  UMNO memuja manusia.

2)   UMNO bersyirik dengan alam.  UMNO mengatakan bahawa alam yang ada ini adalah terjadi dengan sendirinya.  UMNO mengatakan bahawa semua kejadian alam adalah bencana alam.  Banjir adalah bencana alam.  Gempa bumi adalah bencana alam.  Banjir dan gempa bumi tiada kaitan dengan Allah.  Inilah kesyirikn.

3)   UMNO bersyirik yang hebat dengan hukum Allah.  UMNO memilih hukum manusia dan UMNO mengatakan bahawa hukum manusia adalah hukum yang adil dan berperikemanusiaan.  UMNO menolak hukum Allah - hudud dan Qisas.  Inilah kesyirikan yang hebat.

JAUHI UMNO KERANA UMNO TIDAK AMALKAN ISLAM.  JANGAN UNDI CALON UMNO DALAM PRU 13.

UNDILAH CALON PAKATAN RAKYAT YANG BERUSAHA UNTUK MENTERJEMAH ISLAM.  INI BERLAKU DI S'GOR, PP, KEDAH DAN DAH LAMA DI KELANTAN

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP