#1

ADAKAH PERJUANGAN PERKAUMAN (UMNO) BAWA MATI SYAHID?

>> Sabtu, September 18, 2010

    Inilah persoalan yang mesti dijawab oleh para pejuang perkauman (UMNO).  Apakah mati mereka yang menentang hukum hudud dan Qisas mati dalam beriman?  Apakah mati mereka mati yang diredai Allah?  Apakah mati mereka nanti yang hanya mengikut hawa nafsu dapat bertemu dengan Nabi Muhammad saw?

     Perjuangan Islam jelas mati yang dikehendaki ialah mati syahid.  Mati syahid mendapat nikmat disisi Allah.  Mati dalam perjuangan perkauman, apakah mendapat nikmat di sisi Allah.  Mati perkauman seperti matinya Abu Jahal, apakah Abu Jahal mendapat nikmat disisi  Allah?  Matinya Abdullah bin Ubay ketua munafiq Madinah, apakah mati orang yang berpura-pura Islam mendapat nikmat di sisi Allah?

    Mudah-mudahan orang yang berjuang atas kaum (UMNO) kembali ke jalan Allah.  Datang program PERHIMPUNAN BAI'AH PAS TAMBUN*19/9/10*JAM 10-12 TGH*PUSAT TARBIYAH PAS CHEMOR.  Program terbuka kepada umum.  Kedatangan anda adalah komitmen kepada Islam. Datang dan sebarkan maklumat ini.

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP