#1

LAILATUL QADR ADALAH UNTUK YANG BENAR BERIMAN

>> Jumaat, September 03, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU KE 163

LAILATUL QADR ADALAH UNTUK YANG BENAR BERIMAN SAHAJA

   Surah Al-Qadr di mulai dengan Allah menyatakan penurunan Al-Qur'an pada malam Al-Qadr.  Malam itu Allah Taala menurunkan Al-Qur'an dari luh mahfuz ke langit paling bawah - baitul 'Izzah.  Dari sini Al-Qur'an di sampaikan kepada nabi Muhammad saw selama 23 tahun.

   Lailatul Qadr ada kaitan dengan Al-Qur'an.  Yang layak menerima lailatul Qadr ialah golongan yang menerima Al-Qur'an seluruhnya.  UMNO tolak hukum dari Al-Qur'an.  Hudud dan Qisas.  UMNO kata hukum manusia lebuih baik lagi.  Ini jels mensyirikkan Allah.  Apakah golongan ini layak menerima al-Qadr?

   Jauhi UMNO kerana UMNO menentang hukum Allah.  Jangan undi calon UMNO dalam PRU 13 kerana UMNO tak mahu kepada Al-Qur'an.

    Undi calon PR dalam PRU 13 untuk kesejahteraan umat.  Ini yang sedang dibuat di PP, Kedah, Selangor dan dah lama di Kelantan.

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP