#1

UMNO BERSILIH GANTI JEMPUT DAN JUMPA YAHUDI

>> Jumaat, Mei 07, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU (UMNO) 72

UMNO SILIH GANTI JEMPUT DAN JUMPA YAHUDI
DARI MERDEKA HINGGA KINI

              Dari fakta sejarah jelas menunjukkan bahawa kedatangan Yahudi adalah silih berganti sejak merdeka.  Bermula dari tahun pengharaman Hizbul Muslimin hingga kini, Yahudi silih berganti datang ke Tanah Melayu atau Malaysia bagi mengawal keadaan Malaysia sebelum diberikan kemerdekaan oleg British.  Tempoh hayat Hizbul Muslimin hanya 3 bulan.

      British tidak akan beri kemerdekaan sekiranya PM bukan dari kalangan mereka yang terdidik secara barat.  Tunku Abdul Rahman pegawai kerajaan.  Begitu juga Tun Razak juga adalah pegawai kerajaan.  Tun Hussien adalah tentera British.

     Henry Gurney adalah tokoh yahudi yang datang ke Malaysia.  Beliau memperkenalkan darurat, kampung cina secara perkauman,  memperkenalkan provokasi sehingga berlakunya darurat.  Henry Gurney adalah tokoh yahudi yang mengatur pembelian tanah di negeri Palestin.  Inilah tokoh yang kemudiannya datang ke Malaysia.  Akhirnya berjaya yahudi menggagalkan penubuhan sebuah negara Islam di Malaysia. 
    Secara teraturnya pada tahun 2002 Mahathir mengatur pelobi Yahudi yang bernama Abramov melobi pertemuan dengan G Bush.  Pertemuan 10 min itu, kerajaan Malaysia (duit rakyat)  terpaksa di bayar kepada pelobi yahudi sebanyak RM4.4 juta.  Abramov apabila disiasat oleh Senat Amerika maka kini merengkok dalam penjara kerana tidak mengisytiharkan wang yang diterima dari Malaysia.   Kenyataan menteri bahawa hubungan Malaysia-Amerika dalam dingin selama lebih 28 tahun adalah kenyataan yang salah.  Mahathir jumpa G Bush tahun 2002.  

    Menyusuli tahun 2006, Abdullah Badawi pula bertemu dengan Condolorice di KL.  Badawi melayani SU negara Amerika tersebut sebagai tetamu negara.

     Tahun 2010 Najib bertemu pula dengan Obama dengan aturan pertemuan dilobi oleh APCO Worldwide.  Kini tawaran oleh pelobi yahudi adalah besar.  Kerajaan Malaysia terpaksa membayar sebanyak RM77 juta bagi penasihat dan pembinaan imej PM.

     Begitulah kerajaan Malaysia menghabiskan wang rakyat dalam bentuk membela yahudi.  Sedang yahudi siang dan malam membunuh umat Islam di Palestin, Afghanistan dan Iraq.  Wahai pemimpin UMNO kami tidak rela duit rakyat ini kamu guna untuk membiayai yahudi.  Inilah sikap kami terhadap tindakan yang kamu (UMNO) buat.  Semua ini adalah talam dua muka.  Kata saja menentang yahudi.  Tetapi yahudi di bawah ketiak kamu kamu bagi makan dengan sempurnya.

     Ooi orang UMNO udah le.  Sejarah pemimpin kamu bersekongkol dengan yahudi adalah jelas.  Udah le.  Tinggalkan le UMNO tu.  Selamat tinggal UMNO.

3 komen:

Tanpa Nama,  7 Mei 2010 pada 9:04 PTG  

sama la dengan korang ooi...anwar ibrahim lagi kuat kipas org yahudi oi..awat angpa butakan mata oi... tok guru angpa pun salam lee kuan yew jgak...angpa x tau ka lee kuan yew tu sekutu yahudi jgak...

Tanpa Nama,  7 Mei 2010 pada 9:08 PTG  

ang pun lulusan universiti umno....malu la sikit oi

Tanpa Nama,  7 Mei 2010 pada 9:08 PTG  

Dua hari sebelum pembuangan undi pada 8 Mac 2008, petugas Pas mengedarkan beribu-ribu risalah di masjid dan surau dalam Dewan Undangan Negeri (DUN) Pasir Panjang yang ditandingi calonnya, Mohammad Nizar Jamaluddin. Katanya, risalah itu memetik fatwa daripada muzakarah ulama yang mengatakan... haram bagi orang Islam memilih calon bukan Islam, iaitu Dr S Vasan daripada MIC yang mewakili BN. "Tetapi, bila sudah berjaya menjadi kerajaan, beliau (Mohammad Nizar) mengatakan beliau Menteri Besar untuk semua kaum. Sekarang baru kita nampak wajah sebenar mereka. Bagaimana pula undi bukan Islam kepada Pas? Halal ke Haram ?

Persoalan ini menjadi lebih penting dijawab hari ini apabila dalam tahun 1995, terdapat laporan dari Tumpat yang menyebut seorang pemimpin Pas berkata, orang yang beragama Islam tidak boleh mengundi calon dari kalangan bukan Islam dalam pilihan raya kerana ia bertentangan dengan kehendak Islam.``Usahkan orang bukan Islam, orang Islam pun kalau tidak turut Islam tidak boleh undi, malah orang Islam pun kalau dia bawa dasar yang bukan Islam, rakyat tidak boleh mengundinya,'' kata laporan itu.

Maka timbul tanda tanya yang tidak pernah Pas jawab: ``Bagaimana pula kerjasama yang pernah terjalin antara Pas, Keadilan dan DAP sebelum ini? Dan bagaimana pula dengan usaha Pas sama ada di Kelantan atau Terengganu, yang begitu bersungguh-sungguh mahu mendapat sokongan dan kerjasama pengundi Cina? Bagaimana pula dengan Kelab Penyokong Pas yang mana rata-rata ahli nya bukan beragama Islam. Adakah mereka kena “ masuk Islam “ barulah undi-undi meraka menjadi halal. Jadi siapakah yang sebenarnya menghalalkan yang haram. Pas atau UMNO

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP