#1

UMNO ANAK EMAS BRITISH IKUT ORDINAN DARURAT 1948

>> Ahad, Jun 20, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU (UMNO) 109


BRITISH HARAM SEMUA PERTUBUHAN 
KECUALI UMNO IKUT ORDINAN DARURAT 1948

    UMNO adalah satu-satunya pertubuhan yang tidak diharamkan British.  Semua pertubuhan tanpa mengira latarbelakang terutama yang bersifat keagamaan diharamkan British.   Antara pertubuhan yang diharamkan British ialah

1)  Pertubuhan Kebangsaan Melayu Malaya (PKMM)
2)  Angkatan Pemuda Insaf (API)
3)  Angkatan Wanita Sedar (AWAS)
4)  Hizbul Muslimin - Gunung Semanggol

     Inilah rupa British mahu mengekalkan domokrasi ala baratnya.  Di kekalkannya UMNO.  Diharamkan Hizbul Muslimin.  British nak menampakkan keadilan maka diharamkan semua pertubuhan.  British memang ada niat yang jahat dengan Islam.  Lalu diharamkan hizbul Muslimin.


Sir Henry Gurney


     Itu sebab UMNO juga ada niat yang jahat dengan Islam.  Sebab UMNO dididik dengan sifat bencikan Islam.  Henry Gurney yang melatih pemimpin UMNO benci dengan Islam.  Siapa Henry Gurney?  Dia adalah yahudi.  Kalau dulu Henry Gurney- Yahudi yang menasihatkan pemimpin UMNO, maka hari ini juga UMNO dinasihat oleh yahudi dengan nama baru sebab di zaman baru iaitu APCO.  APCO - syarikat yang berasaskan yahudi dan beribupejabat di Tel Aviv.

    Dulu UMNO buat sesuatu atas nasihat daripada Henry Gurney - Yahudi dengan mengharamkan Hizbul Muslimin.  Kini UMNO melaksanakan arahan yahudi dengan melakukan perkara yang bertentangan dengan Islam seperti meluluskan lesen judi yang bertentangan dengan Islam.  Sejarah berulang.  Yahudi disimpulkan oleh Allah golongan yang benci dengan Islam.
    Oleh yang demikian

1)  Siapa yang ahli UMNO - bermakna sokong yahudi
2)  Siapa yang memangkah pemimpin calon dari UMNO - sokong yahudi
3)  Siapa yang sokong BN - sokong yahudi
   Yahudi tidak akan dapat menguasai ekonomi Malaysia kalau tak dengan bantuan UMNO. Yahudi hari bermahrajalela di Malaysia dengan bantuan UMNO.  Maka sokong UMNO bermakna sokong Yahudi.  

      Dalam kaedah Fiqh Islam, sesuatu itu tidak akan dapat berdiri sendiri melainkan dengan bantuan dari seseorang.  Maka bantuan itulah yang akan menyebabkan musuh dapat memasuki negara.  Yahudi nak datang sendiri tak boleh. Maka ada rakan yang menyokong kedatangan yahudi.  Oleh itu rakan itu tidak lain UMNO.  Menyokong UMNO bermakna menyokong manusia yang menentang Allah.  Fikir-fikirkan wahai orang UMNO apakah ada lagi makna iman kamu kepada Allah?
 

2 komen:

Tanpa Nama,  20 Jun 2010 pada 1:11 PTG  

pandai-pandai je buat andaian sendiri...muahaha.. uneducated person maybe la blh ko nk tipu..

ryna~lurve~nov 30 November 2010 pada 9:09 PG  

yup... stju ngan komen kat atas. x belajar sejarah ni.... (maaf kasar bahasa).. tp jgn menunjukkan kedangkalan ilmu kita. sbb MELAYU org yg susah nak maju. dat y asyik mundur jer. bukan utk politik. tp berjuanglah atas kepentingan bersama. :)

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP