#1

ASRI MASUK UMNO TIADA TUDUHAN JI LAGI

>> Sabtu, Jun 26, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU (UMNO) 112

MASUK UMNO
MAKA ASRI BEBAS DARI TUDUHAN JI

      Kesian pada orang UMNO yang masih tak nampak kebenaran.  Asri masuk UMNO maka tuduhan JI keatasnya pun tiadalah.  Terselamatlah Asri dari hukum ISA.  Takkan UMNO nak ISAkan Asri yang bawa masuk bersamanya 40 orang ulama muda.  Sudah masuk UMNO maka Asri sudah bersih.  Inilah keadilan ala UMNO. 

     Sahidan Kassim ahli UMNO, pemimpin UMNO.  Takkan pemimpin UMNO nak ISA Shahidan Kassim yang dah banyak berjasa pada UMNO.   Akan bangkitlah ahli UMNO Perlis kalau Shahidan Kassim di ISA kan kerajaan.  Itupun orang Melayu tak nampak.  Orang melayu masih kata UMNO tegakkan keadilan.  Keadilan yang UMNO tegakkan adalah untuk ahli UMNO sahaja.

    Sekarang daripada 3 orang yang dituduh JI maka yang tinggal ialah Tuan Guru Hadi Awang, Presiden PAS.  Jelas bahawa yang akan di ISAkan oleh kerajaan UMNO tidak lain Presiden PAS.  Lawan UMNO maka macam-macam tuduhan akan diletakkan.  Antara tuduhan Jemaah Islamiah, Wahabi, Kumpulan Mujahidin Malaysia dan macam-macam.  Tapi kalau dah masuk lubuk UMNO tuduhan itu akan tamat semuanya.

   Tengok le sendiri wahai orang UMNO.  Apakah ini yang dikatakan keadilan?  Ahli UMNO sendiri mempertahankan kezaliman akta ISA.  Orang yang mempertahankan kezaliman apakah akan masuk syurga?  Fikir-fikirkan 

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP