#1

UMNO-BN = APCO = YAHUDI - CARA KEMPEN YANG SAMA NAJIB=OBAMA

>> Khamis, Mei 06, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU (UMNO) 71

CORAK KEMPEN YANG SAMA NAJIB=OBAMA

Allah Taala berfirman dalam Al-Qur'an surah Al-Imran 100


Wahai orang-orang yang beriman! Jika kamu taat akan sesuatu puak dari orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang diberikan Kitab itu, nescaya mereka akan mengembalikan kamu menjadi orang-orang kafir sesudah kamu beriman. 
Chinese
信道的人們啊!如果你們順從曾受天經的一部分人,那末,他們將使你們在信道之 後變成不信道的人。 
Tamil
நம்பிக்கை கொண்டோரே! வேதத்தையுடையோரில் ஒரு பிரிவாரை நீங்கள் பின்பற்றினால், அவர்கள் உங்களை, நீங்கள் ஈமான் கொண்டபின், காஃபிர்களாக திருப்பி விடுவார்கள்.
 (3:100)

     Dalam ayat ini Allah Taala membimbing orang yang beriman supaya menjauhi orang kafir terutama yahudi dan nasrani.  Ini dua kaum yang Allah Taala membencinya.  Jutaan orang yang bersolat pasti akan mengutuk dua kaum ini melalui bacaan surah Al-Fatihah.  Golongan Al-Maghdub (yang dimurkai Allah iaitu yahudi) dan Ad-Dhollun (golongan yang sesat iaitu golongan nasrani).

    Sudah pasti golongan ini hendaklah dijauhi.  Dikukuhkan lagi bimbingan ini oleh Allah Taala melalui ayat 100 surah Al-Imran.  Juga disebut golongan yang diberikan kitab (yahudi dan nasrani) hendaklah dijauhi kerana mereka cenderung untuk menyesatkan orang yang beriman.

    Dalam hubungan ini UMNO-BN mengambil APCO-Yahudi sebagai penasihat kepada kerajaan.  Kita sudah melihat kesan nasihat tersebut iaitu

1.    Pertemuan yang mudah Najib=Barak Obama
2.    Najib sudah bersetuju memotong perbekalan gas ke Iran
3.    Najib sokong desakan sekatan keatas negara umat Islam Iran

     Dalam negeri pula kempen pilihanraya yang dibawa Najib=Obama.  Obama terkenal dengan perkataan "Change".  Najib juga membawa perkataan hampir sama.  Di P094 = Mampu berubah (sama makna Change) dan di PRK Sibu Najib bawa perkataan HOPE (harapan).  Betul-betul dah ikut Yahudi.

Pilihanraya di Hulu Selangor UMNO-BN  tabur wang untuk membeli undi.  Di Sibu juga UMNO-BN dah mula menabur wang untuk membeli undi.  SPRM diam sahaja.  UMNO-BN terus menerus melacur demokrasi dengan secara terang-terangan membeli undi.  Apabila dikutuk, UMNO-BN buat tak reti sahaja.  Memang UMNO-BN pemimpin mereka tak ada hati perut.  Hati perut pemimpin UMNO-BN dah mati.
    
     Wahai ahli UMNO tidakah anda ingin berfikir bahawa pemimpin anda dah menyeleweng.  Islam telah diketepikan.  Yang didengar oleh pemimpin UMNO hari ini adalah nasihat daripada Yahudi.  Ucaplah Selamat Tinggal UMNO.

1 komen:

Tanpa Nama,  7 Mei 2010 pada 9:05 PTG  

jom ramai2 kita ucap boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo untuk PAS...PAS 4 ALL...ISRAEL 4 ALL...

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP