#1

UMNO MENCIPTA AJARAN SESAT - ISLAM HADHARI

>> Selasa, Mac 23, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU (UMNO) KE 26

UMNO MENCIPTA AJARAN SESAT - ISLAM HADHARI

FIRMAN ALLAH DALAM SURAH AL-IMRAN AYAT 19



Sesungguhnya agama (yang benar dan diredai) di sisi Allah ialah Islam. Dan orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang diberikan Kitab itu tidak berselisih (mengenai agama Islam dan enggan menerimanya) melainkan setelah sampai kepada mereka pengetahuan yang sah tentang kebenarannya; (perselisihan itu pula) semata-mata kerana hasad dengki yang ada dalam kalangan mereka. Dan (ingatlah), sesiapa yang kufur ingkar akan ayat-ayat keterangan Allah, maka sesungguhnya Allah Amat segera hitungan hisabNya. 

Chinese
真主所喜悅的宗教,確是伊斯蘭教。曾受天經的人,除在知識降臨他們之後,由於互 相嫉妒外,對於伊斯蘭教也沒有異議。誰不信真主的蹟象,(真主不久就要懲治誰),因為真主確是清算神速的。 
Tamil 
நிச்சயமாக (தீனுல்) இஸ்லாம் தான் அல்லாஹ்விடத்தில் (ஒப்புக்கொள்ளப்பட்ட) மார்க்கமாகும்;. வேதம் கொடுக்கப்பட்டவர்கள் (இதுதான் உண்மையான மார்க்கம் என்னும்) அறிவு அவர்களுக்குக் கிடைத்த பின்னரும் தம்மிடையேயுள்ள பொறாமையின் காரணமாக (இதற்கு) மாறுபட்டனர்;. எவர் அல்லாஹ்வின் வசனங்களை நிராகரித்தார்களோ, நிச்சயமாக அல்லாஹ் (அவர்களுடைய) கணக்கைத் துரிதமாக முடிப்பான்.
 
"SESUNGGUHNYA AGAMA YANG DIREDHAI DISISI ALLAH IALAH ISLAM"

     Berdasarkan ayat di atas adalah jelas bahawa hanya agama yang dibawa oleh Nabi Muhammad saw sahaja agama yang benar dan diterima oleh Allah.  Jelas ciri agama yang di bawa oleh Nabi Muhammad saw

1)    agama ini dinamakan oleh Allah ialah Islam
2)    Islam adalah agama untuk seluruh manusia hingga akhir zaman, hingga hari Qiamat
3)    Islam sudah lengkap dan syumul dan tidak memerlukan sebarang tokok tambah
4)    Rasul kepada Islam yang terakhir ialah Muhammad saw
5)    Al-Qur'an adalah kitab yang terakhir yang diturunkan Allah kepada umat manusia hingga hari Qiamat

     UMNO menyesatkan umat ini dengan

1)     menokok tambah nama kepada agama yang turunkan Allah.  Alasan yang diberikan oleh pemimpin UMNO supaya negara ini tidak dikaitkan dengan extremism

2)     Sekiranya Islam memerlukan tokok tambah maka lemahlah Allah yang disembah kerana ada pendapat untuk mengelokkan Islam iaitu dengan nama Islam hadari.  Islam hadari adalah sesat ciptaan UMNO.

3)     Isi kandungan kitab Al-Qur'an ditambah dengan budaya Islam Hadhari.  Tokok tambah ini adalah sangat mengelirukan dan menyesatkan

4)     Apabila Abdullah Badawi melancarkan Islam Hadhari maka berkemundangkan di seluruh negara tentang Islam Hadhari.  Seluruh negara mencanangkan Islam Hadhari.

5)     Islam Hadhari adalah nama yang diubah dari nama asalnya Islam.  Ini sudah berlaku di India dengan dijenamakan semula Islam iaitu Din Ilahi dan lain-lain nama.

     UMNO tidak sekadar menjenamakan semula Islam.  Tetapi menggunakan jutaan wang rakyat untuk menanamkan bahawa adanya suatu jenama baru Islam iaitu Islam Hadhari.  Kursus, bengkel diadakan diseluruh negara bagi meyakinkan orang Islam di Malaysia. 

     Paling asas ialah umat yang suka membuat perubahan terhadap agamanya ialah orang Yahudi dan Nasrani.  Yahudi ada kitab taurat, para ulama Yahudi mengubah mengikut selera umat Yahudi pada ketika itu. Bangsa Yahudi kemudiannya dilaknat oleh Allah melalui lisan Nabi Daud.

     Nasrani ada kitab Taurat, ulama Nasrani mengubahnya mengikut kemahuan selera bangsa Nasrani.  Bangsa Nasrani yang mengubah kitab Injil juga kemudiannya dilaknat oleh Allah melalui lisan Nabi Isa.

     UMNO ada kitab Al-Qur'an yang di dalamnya jelas menyebut agama akhir zaman ialah Islam, mengubahnya dan menjenamakan semula mengikut selera kini dengan Islam Hadhari.   Lalu apa bezanya antara UMNO dengan yahudi dan nasrani.

Fikir-fikirkan.  Apakah anda termasuk daripada manusia dilaknat Allah?  Jauhi UMNO.  Yang sudah menjadi ahli segera berhenti dari UMNO kerana UMNO mencipta kesesatan.  Jangan lagi undi pemimpin UMNO kerana mereka mencipta kemungkaran.

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP