#1

KERJA SPR BERTAMBAH, TENANG BELUM BERMULA MATI DUN MERLIMAU

>> Jumaat, Januari 21, 2011

PENAMAAN CALON DUN TENANG 22/1/2011.  Belum pun penamaan calon ini bermula mati pula DUN Merlimau.  Zaman Najib sebagai PM ditandai dengan kematian sj.  Najib ambil jawatan PM pun atas kematian orang.  Tuduhan yang belum dibersihkan dalam mahkamah.

Mari berdoa dan bermunajat untuk memenangan PAS/PR di DUN TENANG. Implikasi kalau

PAS/PR menang maka pilihanraya Umum akan terus dilambatkan.  BN-UMNO akan ketiadaan tarikh untuk melaksanakan pilihanraya.  Macam-macam cara dibuat oleh SPR untuk memenangkan UMNO-BN.  Belum sempat pilihanraya kecil DUN TENANG berjalam menunggu SPR untuk merancang pula macamana kaedah untuk memenangkan UMNO-BN di Merlimau.

SPR tidak akan dapat untuk melawan kuasa Allah.  SPR mesti berpegang dengan kebenaran dan kejujuran.  Selagi kejujuran dan kebenaran tidak menjadi pegangan SPR maka selagi itulah SPR akan terus diuji.  SPR gagal melaksanakan pilihanraya di DUN Seputih, Kedah, DUN Klang


Malam ni berangkat ke Tenang.  terimakasih semua penyumbang yang membiayai perjalanan kami ke TENANG.  Semoga sedekah dibalas oleh Allah dengan ganjaran yang besar.

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP