#1

BUKA KERTAS PENYIASATAN KES MENTERI ROGOL AMAH

>> Ahad, Januari 02, 2011

Kerjaan Malaysia sepatutnya membuka kertas penyiasatan kes menteri rogol amah.  Inilah yang sepatutnya dibuat.  tetapi kabinet Najib terus membisu.  kenapa membisu?  Ini kerana bukan budaya UMNO menyiasat menteri Kabinetnya sendiri.  Berubahlah wahai UMNO.

kalau Anwar segera siasatan dibuat.  Kertas penyiasatan dibuat.  Polis memanggil saksi dan Peguam Negara membuat segera pendakwaan.

Kes menteri rogol amah sejak 2007.  Kes ini sudah berada pada 2 Perdana Menteri.  Polis diam. Peguam negara membisu.  Saksi tidak dipanggil.  Inilah UMNO.  Hei UMNO siasatlah menteri kabinet kamu yang durjana tu.  Buktikan dalam mahkamah bahawa dia tidak bersalah.  Panggil semua saksi dan lakukan pendakwaan.  UMNO kalau betul bermaruah dan menegakkan keadilan mestilah segera dibuat perkara yang penting ini.  Tapi UMNO tak buat.  Kalau tak buat benarlah UMNO asobiyah.  Geng dia yang bersalah pun dikatakan benar dan baik.Orang yang berfaham asobiyah tak masuk syurga. Na'uzibillah.

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP