#1

UMNO BERSAMA YAHUDI DAN TIDAK MENGUTUK YAHUDI SEPERTI BACAAN FATIHAH

>> Khamis, Jun 03, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU (UMNO) KE 97

UMNO BERSAMA APCO-YAHUDI DAN TIDAK MENGUTUK YAHUDI SEPERTI BACAAN 
DALAM FATIHAH

FIRMAN ALLAH DALAM SURAH FATIHAH AYAT 7



     Dalam ayat ini Allah Taala sendiri mengutuk orang yahudi dengan Allah mengatakan "bukan jalan orang yang engkau murkai".  Seluruh mufassirin (ahli tafsir) mengatakan bahawa yang dimaksudkan dengan golongan yang dimurkai Allah tidak lain ialah Yahudi. Ini  bermakna dalam setiap kali solat orang yang bersolat mengutuk yahudi seperti yang dikehendaki Allah.

     Bagaimana dengan orang UMNO.  Ada wujud dua keadaan.  Dalam solat mereka mengutuk yahudi tapi diluar solat orang UMNO sudah bersama Apco-yahudi.  Sudah wujud pertentangan.  Satu keadaan orang UMNO semacam dengan Allah iaitu dalam solat.  Tetapi diluar solat orang UMNO sudah bersama dengan hawa nafsu.  Jelas inilah yang dinamakan munafik.

    Sepatutnya orang UMNO tidak membaca langsung ayat ke-7 surah fatihah ini.  Apabila ayat ini tidak dibaca maka solat tidak sah.  Maka dipaksa baca oleh Allah.  Kenapa dipaksa baca oleh Allah.  Ini bermakna Allah menyuruh setiap orang mukmin melawan yahudi.  Iman belum sempurna sekiranya tidak berusaha melawan yahudi dalam kehidupan.

    Melayu UMNO bersama yahudi.  Yahudi adalah bangsa yang menentang Allah.  Yahudi dari zaman-berzaman menentang semua Rasul.  Dalam catatan sirah dan sejarah umat Islam

1)   Bani Quraizhah - Kaum yang bergabung dengan Quraisy Mekah serang Madinah
2)   Yang membunuh Saidina Umar ialah satu budak Yahudi
3)   Yang meracun Saidina Umar Abdul Aziz juga adalah budak yahudi
4)   Yang meracun Sultan Muhamad Al-Fateh, sultan kerajaan Uthmaniah ialah Yahudi
5)   Yang membunuh 6 juta umat Islam Palestin (1948-2008) ialah Yahudi
6)   Yang membunuh pemimpin HAMAS juga Yahudi
7)   Yang paling baru 19 umat Islam syahid dibunuh Yahudi di kapal yang membawa bantuan untuk umat Islam Gaza (Mei, 2010)

    Apakah masih ada lagi yang mahu bersama UMNO yang menyokong yahudi.  Yahudi dilaknat Allah.  Tapi kenapa masih ada orang Melayu yang mahu bersama dengan benda yang dilaknat Allah?  Ahli UMNO peringkat bawah berhujah "itu kami tak tahu, kami sokong UMNO kerana Melayu".  Inilah hujah orang bawahan UMNO yang langsung tidak ambil tahu apa pemimpin UMNO buat.  Redha (sokong kepada parti/pemimpin) yang buat kekufuran maka jadi kufur (maksud hadis).  UMNO sepatutnya telah lama ditinggalkan oleh orang Melayu kerana kemaksiatan dan kekufurannya terhadap perintah Allah.  Fikir-fikirkan.  Tinggalkan UMNO dan sertai PAS untuk perjuangan Islam yang lebih murni dan jelas.

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP