#1

UMNO AKAN GUNA ULAMA MEREDHAI KESESATAN

>> Khamis, Jun 24, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU (UMNO) KE 111

UMNO AKAN GUNA ULAMA MEREDHAI
KESESATAN UMNO

FIRMAN ALLAH TAALA DALAM SURAH SYUARA AYAT 197


Tidakkah mereka yang musyrik sedarkan kebenaran itu) dan tidakkah menjadi satu keterangan kepada mereka bahawa pendita-pendita ugama Bani lsrail mengetahui akan kebenaran Al-Quran itu?
Chinese
以色列後裔中的學者們知道它,這難道還不可以做他們的一個蹟象嗎? 
Tamil 
இன்னும், நாம் இதனை அரபி (மொழி) அல்லாதவர்களில் ஒருவர் மீது இறக்கி வைத்திருப்போமாயின்;
 

     Jelas dalam ayat diatas bagaimana ulama yang memahami Taurat akhirnya meletakkan Bani Israel dalam kesesatan yang berpanjangan.  Kenapa Bani Israel sesat?  Tidak lain ulama dari kalangan Bani Israel yang memahami isi Taurat membiarkan Bani Israel terus berada dalam kesesatan.  Nabi Muhammad saw menceritakan dalam suatu hadis bagaimana ulama Bani Israel menyesatkan bangsanya.

    Di Kalangan Bani Israel terdapat ulama.  Ulama mereka bermula dengan mempertahankan isi kandungan Taurat. Melarang dan mencegah bangsanya daripada melakukan perkara yang ditegah oleh Allah.  Namun setelah proses pencegahan tersebut tidak diambil endah oleh Bani Israel maka para ulama bani Israel telah bergabung dengan mereka yang melakukan kemungkaran.  Ulama bani Israel telah minum-makan bersama pelaku mungkar,   Akhirnya hati para ulama itu telah dipecah-pecah oleh Allah.  Turun ayat melaknat Bani Israel dengan lisan Nabi Daud

    UMNO dan ulama Akhirat tidak pernah bergabung.  UMNO sesat.  Ulama yang memasuki UMNO akan juga tersesat.  Ini sudah berlaku sejak berzaman.  Apabila ulama jahat itu sudah bergabung dengan pelaku mungkar maka makan dan minum bersama maka Allah akan menterbalikkan hati mereka.  Yang mungkar akan dikata baik.  Manakala yang baik akan dikatakan mungkar.

    Akhirnya ulama yang masuk UMNO akan tenggelam dalam budaya jahat UMNO.  Pemimpin UMNO mengamalkan rasuah,  berskandal dengan perempuan,  wanita UMNO kekal dengan tidak bertudung,  Puteri UMNO juga tidak bertudung,  pemimpin UMNO tipu pemimpin UMNO dan lain-lain lagi.  Semua budaya ini tidak dapat dihalang dan diubah oleh ulama yang menyertai UMNO.  Fikir-fikirkan. 

     Sekiranya nak masuk UMNO eloklah tinggalkan sahaja nita anda.  Masuk UMNO maka tradisi budaya jahat akan menguasai anda.  UMNO pembohong, UMNO lawan Allah, UMNO penipu,  dan sebagainya.  Tinggalkan UMNO!!!!!!!!!!

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP