#1

UMNO=FIR'AUN BERSTATUS THAGUT, SEGERA DIJAUHI

>> Ahad, Oktober 24, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU 193

FIR'AUN = THAGUT - MELAMPAUI BATAS
UMNO = THAGUT - MELAWAN ALLAH DALAM BERAGAMA

 Allah Taala berfirman dalam surah al-Baqarah ayat 257


Allah is the Wali (Protector or Guardian) of those who believe. He brings them out from darkness into light. But as for those who disbelieve, their Auliya (supporters and helpers) are Taghut [false deities and false leaders, etc.], they bring them out from light into darkness. Those are the dwellers of the Fire, and they will abide therein forever. 

Mesej yang jelas daripada Allah bahawa sekiranya orang yang beriman tidak menjadikan landasan kepimpinan ialah Allah maka orang itu telah memilih yang selain dari Al-Qur'an iaitu pemkiran manusia.

Fir'aun jelas memilih pemikirannya sendiri dengan menolak Taurat dari nabi Musa.

UMNO juga begitu.  UMNO terus menggunakan pemikiran manusia dan menolak Al-Qur'an dan Sunnah.  Sistem pemikiran manusia yang diikuti oleh UMNO ialah beraliran ketuanan melayu dan aliran Islam Liberal.

  Lambang ketuanan melayu - keris, perbomohan, pengagihan kekayaan negara ikut kroni,  kepimpinan yang sah ialah yang menegakkan aspek melayu, perkauman yang ditentang Al-Qur'an dan Sunnah, pendakwaan terpilih-yang UMNO buat apa sahaja semua lepas tetapi yang lain semua dihukum.  Pada UMNO pendapat Presiden parti adalah qat'iy

UMNO mengamalkan Islam liberal - UMNO mahu sembahyang tetapi menolak hukum Allah,  UMNO nak puasa tetapi menolak ketlusan yang diamalkan dalam Islam,  UMNO nak berzakat tetapi menolak keadilan dari Al-Qur'an,  UMNO mengurus jemaah haji tetapi menolak kebenaran Al-Qur'an.

Berjayakah ulama muda UMNO membetulkan gelombang besar kesesatan UMNO.  Ulama muda UMNO ada 40 orang sedang keahlian UMNO adalah 3 juta.  Pemikiran siapakah yang akan tertegak?

JAUHI UMNO DAN JANGAN SOKONG UMNO.  UMNO SESAT DAN MENYESATKAN.

SOKONG PERJUANGAN PAKATAN RAKYAT DI GALAS DAN BATU SAPI DAN DALAM PRU 13 KUBURKAN UMNO YANG SESAT DAN MENYESATKAN.

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP