#1

SIRI 18 UMNO=FIRAUN MESTILAH DISERU DENGAN RISALAH ALLAH

>> Ahad, Oktober 10, 2010

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUNAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU KE 183

FIR'AUN ZALIM - NABI MUSA DIARAH MENYERU FIR'AUN MENCEGAH KEZALIMAN
UMNO ZALIM - PENGIKUT NABI MUHAMMAD SAW DISERU UTK MENYERU UMNO DAN CEGAH KEZALIMAN


Allah Taala berfirman dalam surah Taha ayat 24



"Pergilah kepada Firaun, sesungguhnya ia telah melampaui batas".

     Dalam ayat ini Allah Taala menyeru Nabi Musa untuk membuat seruan kepada Fir'aun.  Tugas Nabi Musa ialah untuk mengembalikan semula Fir'aun kepada jalan yang benar iaitu mengikuti Taurat.  Kemungkaran Fir'aun ialah beliau melawan risalah taurat dan melawan Allah.  Kesombongan dan ketakburan fir'aun jelas dalam banyak perbuatannya.  Kezaliman fir'aun jelas dari dasar pembunuhan kanak-kanak lelaki, pembunuhan, penjara, dan bermacam-macam kezaliman maka Allah Taala menyuruh Nabi Musa untuk mengembalikan Fir'aun kepada Taurat.

     UMNO juga mempunyai kezaliman yang sama dengan Fir'aun.  Bunuh orang adalah budaya UMNO,  Rasuah adalah budaya UMNO, Kronisme, mengambil wang rakyat secara batil, sistem penghakiman yang double-standard,  sistem pendakwaan yang terpilih,  ISA, OSA terus di pertahan oleh UMNO-BN.  Kasim Ahmad yang anti hadis terus dipertahan UMNO.  Islam Hadhari yang dibuat oleh UMNO dan bermacam-macam lagi kesesatan yang dipertahan UMNO.

    JANGAN UNDI CALON UMNO DI GALAS DAN PRU 13 ADALAH ANTARA CARA BERDA'WAH KEPADA UMNO-BN.  HAPUSKAN KEKUASAAN UMNO-BN ADALAH ANTARA CARA BERDA'WAH KEPADA UMNO.

   UNDI CALON PAS DI GALAS.  UNDI CALON PAS DAN PAKATAN RAKYAT DI PRU 13.  INI CARA SAHAJA UNTUK MENGHAPUSKAN KEZALIMAN DAN KEMUNGKARAN.

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP