#1

BERSEDIAKAH UMNO BERUBAH

>> Rabu, Disember 22, 2010

Sesudah Karpal Singh mengubah sikapnya maka apakah UMNO sedia berubah pendekatan Islamnya?  Bersediakan UMNO berubah dari beramal secara ritual berubah beramal Islam yang menyeluruh?  Sekiranya UMNO tidak berubah maka sudah pasti UMNO akan ketinggalan.

     UMNO mengamal politik pragmatik.  UMNO cepat berubah secara tindakannya.  UMNO akan cepat berubah untuk mendapat sokongan pengundi walau terpaksa melutut pada sesiapapun.  Terbaru UMNO-BN beri pasa PSSLM RM7.5 juta untuk PSSLM menyiapkan bangunan kompleksnya.  Duit rakyat sudah diguna untuk kepentingan politik kerajaan yang ada.

   UMNO-BN akan beri apa sahaja bantuan.  Dulu sangat jauh daripada rakyat.  Tetapi sekarang berusaha untuk terus mendekati rakyat.  Yang nenuntut pada UMNO ialah kroni UMNO satu amalan yang bertentangan dngan Islam.  Najib juga berhempas pulas untuk memenangkan UMNO-BN.  Undi Pos pada setiap Parlimen akan ditambah menjadi 1,000 pengundi.  Senarai nama pengundi pos hanya akan dipamer 2 hari sebelum hari mengundi.  Semua ini adalah kerja mereka yang hendak mengekalkan kuasa.

JAUHI UMNO.  JANGAN UNDI CALON UMNO-BN DALAM PRU 13.

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP