#1

MUKADIMAH/PEMBUKA BICARA

>> Isnin, Februari 22, 2010

SELAMAT MELAYARI LAMAN WEB.  Alhamdulillah bersyukur kepada Allah akhirnya hajat dan cita-cita untuk berda'wah secara maya dikabulkan juga.  Diucapkan jutaan terima kasih kepada pembuat laman web ini mudah-mudahan Allah jualah yang membalas segala kebaikan yang telah dibuat.

Laman web ini akan digunakan sepenuhnya sebagai platform untuk berda'wah secara maya.  Pelayar laman web ini akan insya Allah akan dapat maklumat yang tepat berdasarkan Al-Qur'an dan Sunnah.  Laman Web ini insya Allah akan memaparkan citra Islami yang bebas daripada segala bentuk kemungkaran.  Kalimah yang benar akan tetap menjadi idaman laman ini sebagai pembimbing kepada seluruh anggota masyarakat.  Keredhaan Allah kita cari melalui pertemuan maya sehingga akhirnya bertemu Allah dalam menegakkan kebenaran.

Selamat melayari laman ini dan memperolehi maklumat baik dan diamalkan dalam kehidupan.  AMIN.

1 komen:

Tanpa Nama,  6 Mac 2010 pada 9:11 PTG  

semoga blog ini akan dapat memberi ilmu dan kefahaman.

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP