#1

KETUANAN MELAYU (UMNO) SELAMANYA TIDAK AKAN MEMERINTAH PP

>> Khamis, Disember 09, 2010

UMNO selamanya tidak akan memerintah PP kerana

jumlah kerusi yang ditandingi UMNO ialah 15 kerusi DUN berbanding 40 kerusi DUN.  Ketika persempadanan kawasan pilihanraya yang terakhir jumlah kerusi DUN bertambah menjadi 40 kerusi.  Daripada 40 kerusi UMNO hanya bertanding 15 kerusi sahaja.

Katalah UMNO menang semua kerusi yang ditandinginya, UMNO tetap tidak dapat memerintah PP.  Lepas itu Melayu UMNO dan mereka yang menyokong ketuanan Melayu menjerit melayu dihina di PP.  Jeritan ini langsung tidak relevan kerana yang menyebab suasana ini berlaku ialah UMNO sendiri.

Inilah hipokrasi dan munafik UMNO.  Dalam tanggapan UMNO Koh Soo Koon dalah Melayu dan yang benar-benar berbangsa cina ialah Lim Guan Eng.

JAUHI UMNO.  UMNO HIPOKRIT. KATA SAHAJA MEMPERJUANGKAN MELAYU, NEGERI PP DISERAHKAN PADA PARTI GERAKAN .  IKUT UMNO MELALUI PENGAGIHAN KERUSI DUN PP MENYEBABKAN PARTI GERAKAN AKAN  TERUS MEMERINTAH PP.  MEMANG UMNO MUNAFIQ DAN HIPOKRIT

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP