#1

DR YUSRI - CARI KERUSI UMNO HENTAM DS ANWAR DAN TG NIK AZIZ

>> Jumaat, Disember 17, 2010

DR YUSRI mohamed pemimpin muda merasa dirinya lebih hebat dari ulama tersohor Dr Yusuf Qardhawiy.  Bersama dalam forum menghentam pluralisme.  Islam memang menantang faham pluralisme.  Yang terbaik adalah Islam.  Tetapi kenapa hentam DS Anwar Ibrahim dan TG Nik Aziz (kalau mereka melakukan kesalahan).  Seolah pemimpin BN-UMNO langsung tidak ada mengamalkan pluralisme.  Macamana sisters In Islam, zainah Anwar kenapa Dr Yusri tidak hentam Sisters in Islam?  Macamana acara hari ponggul yang dihadiri oleh Abdullah Badawi?  Macamana acara ancak oleh MB Perak Zamry Kader?  kenapa semua ini tidak dihentam oleh Yusri?

Terimakasih kepada Mufti Perlis yang mempertahan dua insan ini, terutama TG Nik Aziz.  Terimakasih sekali lagi.

Dalam tindakan Yusri menghentam DS Anwar dan TG Nik Aziz jelas ada implikasi politik.  Siapa dibelakang ini semua?  Sudah pasti orang politik.  Mungkin Yusri sedang mengintai-intai kerusi yang hendak ditandingi dalam PRU 13.

JAUHI UMNO.  SIAPA YANG BERKAWAN DENGAN ORANG UMNO,  YANG BAIK JADI JAHAT. JANGAN UNDI PEMIMPIN UMNO DALAM PRU 13

0 komen:

Catat Ulasan

Pandangan anda mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah dan berilmu.

Arkib Blog

Biodata

Foto saya
Pembimbing Madrasah Kuliah Dhuha Malaysia yang ditubuhkan oleh Pertubuhan Pendokong SAR Perak(PPSR) dan Teras Pengupayaan Melayu Cawangan Perak. Berkelulusan Sarjanamuda Sains dan Pendidikan (Pengajian Islam) UTM

Teman Seperjuangan

Teman Seperjuangan

  © Blog Ustaz Wan Ahmad Tarmizi telah direalisasikan pada 19 Feb 2010 © All Rights Reserved 2010

Back to TOP